اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فضای مجازی جلادان 59 و فاسدان پهلوی را ناجی ملت معرفی ‌می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: این روزها در فضای مجازی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و کسانی که در سال 59 و 60 را جوانان و پیران را می‌سوزاندند و یا جرثومه‌های پادشاهی که همه نوع فسادی داشتند و تجزیه طلب‌ها از سوی آمریکای جنایتکار به عنوان منجی نجات معرفی می‌شوند.

فضای مجازی جلادان 59 و فاسدان پهلوی را ناجی ملت معرفی ‌می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدعلی نوری‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم دانش‌آموختگی مرکز شهید بهشتی اظهار کرد: جشن دانش‌آموختگی و مراسم چشم‌نواز و مقتدرانه را خدمت شما جوانان عزیز و برومند که در این مرکز و در این آموزشگاه علمی تخصصی آموزش می‌بینید تبریک می‌گویم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا تصریح کرد: آموزشگاه به نام شهید بهشتی است و فرزندان ما باید بدانند این شهید به چند ویژگی شاخص آراسته بود؛ او مقتدر، مقاوم و مصمم بود و منظم در وقت به طوری‌که دیگران ساعت خود را با حضور او در جلسات تنظیم می‌کردند و در مقابل دشمنان و منحرفان مصمم و الگویی برای مردم بود.

وی افزود: دوره شما به نام شهید همت نام‌گذاری شده که از فرماندهان دلاور و عزیز و گرامی بور که در صحنه‌های دفاع مقدس و میدان‌های سخت به نیروها نمی‌گفت بروید، می‌گفت بیایید و در هنگام شهادت هم همین گونه شهید شد.

نوری‌نژاد با بیان اینکه شهید همت فرمانده نترس و شجاعی بود، گفت: فرماندهان ما هم باید چنین ویژگی‌هایی داشته باشند؛ حضور خانواده شهدا در این جمع نشان می‌دهد که همچنان پیرو راه شهدایی هستیم که با خون خود درخت نظام و انقلاب را آبیاری کردند و این شهدا چراغ‌های راه هدایت ما هستند.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه باید در همه صحنه‌ها از آرمان‌های شهدا حراست و دفاع کنیم و در صحنه باشیم، گفت: از پدران و مادران و بستگان شما که حضور دارند تشکر می‌کنم که جوانانی مصمم و شجاع را تربیت کرده‌اند که این جوانان پایه اجرای ماموریت‌ها خواهند بود و با نان حلال بزرگ شده‌اند.

وی ادامه داد: هزاران جوان در آموزشگاه‌های ناجا در این هفته تحصیل‌شان به پایان رسیده و به جمع نیروهای انتظامی می‌پیوند؛ نیروهای نظامی ارزش‌های اساسی در جمهوری اسلامی را دفاع می‌کنند که این ارزش‌ها شامل جمهوریت یعنی مردم و هرکجا به مردم تعرض شود ما ورود و دفاع می‌کنیم و شامل اسلام که ولی فقیه بر آن حکومت می‌کند و ایران هم یعنی این کشور بزرگ که هر بیگانه‌ای بخواهد به این مرز و بوم تعرضی کند جلوی آن می‌ایستیم و با یک اشاره و احساس تکلیف در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

نوری‌نژاد عنوان کرد: در کلاس‌ها می‌خوانید که ارزش‌های اساسی آن چیزی است که ملت برای آن جان خود را فدا می‌کند و در دفاع مقدس دیدیم که هرکجا این ارزش‌ها به خطر افتاد، ملت جان‌فشانی کردند و اکنون هرکسی که به دلار و یورو و درهم امنیت کشور را بخواهد به خطر بایستد ملت جلوی آن می‌ایستند.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا خطاب به دانش‌آموختگان مرکز شهید بهشتی گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت معنوی بود که خدمت‌رسانی به بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در رفت و برگشت در کمتر از ۲۰ روز ذخیره معنویت است و در ماموریت اخیر برقراری امنیت شهر اصفهان نیز حضور داشتید و به همکاران خود کمک کردید که جای تشکر دارند.

وی ادامه داد: شما جوانانی که در سازمان هستید، می‌توانید در گسترش معنویت تلاش کنید و آماده پذیرش نورانیت هستید تا هم خودتان بهره بگیرد و هم همکاران خود را کمک کند.

نوری‌نژاد مطرح کرد: آموزش‌های دیده شده را در کار استفاده کنید که در نیروی انتظامی آموزش‌های متنوعی داریم و ناچار هستند که آموزش‌های حرفه ای را به کار گیرید؛ هرکسی در اجرای عملیات به قانون عمل کند، قانون از او دفاع می‌کند و عمل به قانون ضمن اینکه حرف شما را پیش می‌برد و جلوی سرافکندگی را می‌گیرد و به منزلت اضافه می‌کند و باید در هر شغل و پستی که مشغول انجام وظفه می‌شود، قانون را بدانید و به آن عمل کنید.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا افزود: هم دشمن داریم و هم حریف که دشمن به بیگانه وایسته است و باید هوشیار و متوجه باشید تا بتوانید به وظیفه‌تان عمل کنید؛ بصیرت در فضای مجازی نیاز هست و می‌بینیم این روزها جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و کسانی که در سال ۵۹ و ۶۰ را جوانان و پیران را می‌سوزاندند از سوی آمریکای جنایتکار به عنوان منجی نجات معرفی می‌شوند و یا جرثومه‌های پادشاهی که همه نوع فسادی داشتند و تجزیه طلب‌ها به عنوان نجات دهنده معرفی می‌شوند و در همین راستا وظیفه همکاران ما در عقیدتی و سیاسی دوچندان می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: شما از فرماندهان خود انتطار دارید که عادل باشند و در واگذاری ماموریت‌ها عدالت رعایت شود وخودشان حق شما را بدهند و انتظار دارید خدماتی که نیاز زندگی است را داشته باشید و این وظیفه من است تا این حمایت‌ها را فراهم کنیم.

۱۱۳۲ نفر به مجموعه پلیس استان اضافه شدند

سردار ابوالقاسم فدایی نیز در این برنامه اظهار کرد: دانش‌آموختگان امروز دوره رزم مقدماتی و تخصصی را به پایان رسانده‌اند و در اجرای وظایف محوله و تربیت نیروهای مومن و کارامد با تعامل با سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌ها به منظور استفاده از ظرفیت آن‌ها و افزایش کیفیت آموزش، دورها برگزار شده است.

فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا بیان کرد: ۱۱۳۲ نفر دی ماه سال گذشته آموزش رزم مقدماتی و تخصصی رابا قراگیری دروس مختلف به میزان ۱۹۲۰ ساعت به موفقیت به پایان رسانده‌اند و به خود می‌بالند که پروژه اربعین و تأمین امنیت در اغتشاشات برگ سبزی را در دفتر خود به یادگار گذاشته‌اند.

وی مطرح کرد: این افراد با بصیرت به اهداف والای ناجا به اهداف انقلاب آشنا بوده و آماده هستند در راستای حفظ آسایش و امنیت مردم جان خود را نثار کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول